Bez kategorii,  Bez kategorii - farmacja.pl,  Mgr.farm - farmacja.pl,  PROMOWANE - farmacja.pl

Dyżury, zapach apteki i „Techniczka”…

Są wśród farmaceutów osobistości niezwykłe. Ludzie wpływowi i inspirujący. Za ich sukcesem zawsze stoi pasja, praca i autentyczność. W najnowszym numerze MGR.FARM pokazujemy takich farmaceutów i podpowiadamy, jak do nich dołączyć.

Znani, lubiani, cenieni, podziwiani… wśród farmaceutów są osobistości, które dzięki pasji i pracy osiągnęły to, o czym marzą niemal wszyscy – pieniądze, prestiż, sławę. Nie da się zaprzeczyć, że farmaceutką, która osiągnęła spektakularny sukces, jest dr Irena Eris. Jej wpływ na polską farmację docenili niedawno czytelnicy serwisu Farmacja.pl, którzy wybrali ją „Farmaceutką 20-lecia”. Z tej okazji mieliśmy możliwość porozmawiania z dr Eris, która opowiedziała nam o swoich początkach i drodze na szczyt. Drodze, która nadal trwa i wiedzie poza horyzont wyobrażeń większości z nas. Do czego dąży „Farmaceutka 20-lecia”? O tym dowiecie się z wywiadu pt.: „Farmacja uczy konsekwencji”.

Jestem przekonany, że nie mniej inspirująca okaże się także niezwykła historia dra Grzegorza Cessaka. Na co dzień pełni on funkcję prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Po pracy zrzuca jednak garnitur i wyciska ostatnie poty, ćwicząc crossfit. Na tym jednak nie koniec niezwykłych pasji i dokonań Grzegorza Cessaka, który może pochwalić się również zaskakującymi osiągnięciami… muzycznymi.

Czytaj także:  Czy można realizować recepty pełnopłatne, wystawione na kartce papieru tylko z pieczątka lekarza bez kodów?

Te osobistości polskiej farmacji bez wątpienia stanowią źródło inspiracji dla wielu farmaceutów, przedsiębiorców i młodych ludzi dopiero zaczynających swoją przygodę z tą branżą. Niektórzy z nich szukają swoich sposobów na sukces i wykorzystują w tym celu najnowsze zdobycze technologii. Rozwój mediów społecznościowych w ostatnich latach sprawił, że większego znaczenia nabrało budowanie marki osobistej. Wielu farmaceutów odniosło na tym polu sukces, realizując się pod względem zawodowym i prywatnym. W najnowszym numerze magazynu MGR.FARM podpowiadamy, jakie są najważniejsze elementy budowania marki osobistej i jakie cechy osobowości są niezbędne, by mieć szansę na jej skapitalizowanie.

Dyżury aptek, Sense branding i wiele więcej…

Tradycyjnie szukamy też odpowiedzi na pytania i problemy, z którymi farmaceuci spotykają się na co dzień. Jan Szulc w swoim artykule analizuje kwestię dyżurów aptek, a Marta Siembab zwraca uwagę na ważny element współczesnego marketingu, jakim jest… zapach. Konrad Okurowski przybliża z kolei ostatnie zmiany Czy jest możliwa realizacja recepty wypisanej na kartce papieru? w przepisach dotyczących realizacji recepty i wydawania leków, które w jego opinii są powrotem do normalności w polskich aptekach. Natomiast Arkadiusz Przybylski podsumowuje najważniejsze informacje dotyczące zastosowania witamin w recepturze aptecznej.

Czytaj także:  MZ podsumowuje pierwszy tydzień e-recepty

Trudno zliczyć i podsumować wszystkie tematy Farmacja kliniczna- mrzonki czy rzeczywistość? , które poruszamy w najnowszym numerze magazynu MGR.FARM. Jak na największe czasopismo branżowe dla farmaceutów w Polsce – jedyne mające aż 120 stron – poruszamy wszystkie aspekty pracy i zainteresowań farmaceutów. Od marketingu, prawa i receptury, przez opiekę farmaceutyczną aż po historię i ciekawostki. A na deser zapraszamy do lektury kolejnego, nowego opowiadania Thomasa Arnolda. Wierzymy, że „być farmaceutą” nie oznacza wyłącznie pracy w aptece. Staramy się to udowadniać każdym kolejnym numerem magazynu MGR.FARM, który oddajemy do Waszych rąk przekonani, że to najlepszy numer, jaki do tej pory przygotowaliśmy.

>> Sprawdź co w najnowszym numerze! <<

Artykuł Dyżury, zapach apteki i „Techniczka”… pochodzi z serwisu mgr.farm.

Artykuł Dyżury, zapach apteki i „Techniczka”… pochodzi z serwisu Farmacja.pl.

Dyżury, zapach apteki i „Techniczka”…

czas czytania: 3 min